Nr opisu: 0000037815 Autorzy: Marcin Wlazło, Maciej Sokołowski-Zgid. Tytuł: Przemiany edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością / pod redakcją: Marcina Wlazło, Macieja Sokołowskiego-Zgida Adres wydawniczy: Szczecin : Wydział Humanistyczny US, 2017 Opis fizyczny: 317 s. p-ISBN: BRAK Seria: (Pedagogika Specjalna - Koncepcje i Rzeczywistość ; T. 13) Uwagi: Publikacja źródłowa nieafiliowana do Uniwersytetu Pedagogicznego. Język publikacji: POL Liczba arkuszy: 17,6
2/4
Nr opisu: 0000037996 Autorzy: Marcin Wlazło, Karolina Kaliszewska. Tytuł: Special education - new discoveries / edited by Marcin Wlazło, Karolina Kaliszewska Adres wydawniczy: Szczecin : Wydział Humanistyczny US, 2017 Opis fizyczny: 144 s. p-ISBN: BRAK Seria: (Special Pedagogy - Conception and the Reality / University of Szczecin ; Vol. 5) Uwagi: Publikacja źródłowa nieafiliowana do Uniwersytetu Pedagogicznego. Język publikacji: ENG Liczba arkuszy: 7
3/4
Nr opisu: 0000033632 Autorzy: Teresa Żółkowska, Marcin Wlazło. Tytuł: Edukacja i rehabilitacja osób niepełnosprawnych - oblicza terapii / redakcja naukowa Teresa Żółkowska, Marcin Wlazło Adres wydawniczy: Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Szczecińskiego "Minewra", 2013 Opis fizyczny: 389 s. p-ISBN: 978-83-64277-09-2 Seria: (Pedagogika Specjalna - Koncepcje i Rzeczywistość ; t. 9) Uwagi: Publikacja źródłowa nieafiliowana do Uniwersytetu Pedagogicznego. Typ publikacji: PRK Język publikacji: POL Liczba arkuszy: 20,5
4/4
Nr opisu: 0000033129 Autorzy: Karolina Kaliszewska, Liliana Konopska, Marcin Wlazło. Tytuł: Policy regulations and employment and the quality of life of disabled persons / edited by Karolina Kaliszewska, Lilianna Konopska, Marcin Wlazło Adres wydawniczy: Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Szczecińskiego "Minewra", 2013 Opis fizyczny: 117 s. p-ISBN: 978-83-64277-06-1 Seria: (Special Pedagogy - Conceptions and the Reality / University of Szczecin ; vol. 3) Uwagi: Publikacja źródłowa nieafiliowana do Uniwersytetu Pedagogicznego. Typ publikacji: ZRK Język publikacji: ENG Liczba arkuszy: 6,5