Autorzy: Joanna Kossewska, Małgorzata Płoszaj. Tytuł: Autyzm cyfrowy - zaburzenie neurorozwojowe czy efekt zaniedbań rodzicielskich? / Joanna Kossewska, Małgorzata Płoszaj ¬ródło: Wychowanie w Rodzinie. - 2024, T. 31, nr 1 Uwagi: Article in press. Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 2082-9019 e-ISSN: 2300-5866 Adres url: DOI:
2/103
Autorzy: Joanna Kossewska. Tytuł: Roboty humanoidalne w terapii dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu - szanse i zagrożenia / Joanna Kossewska ¬ródło: Roczniki Kulturoznawcze. - 2024, Vol. 15, nr 2, s. 41-61 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 2082-8578 e-ISSN: 2544-5219 Adres url: DOI:
3/103
Autorzy: Khofidotur Rofiah, K. Sheehy, Joanna Kossewska. Tytuł: Beliefs of fun in learning and attitudes to inclusive education / K. Rofiah, K. Sheehy, J. Kossewska ¬ródło: W: Reimagining Innovation in Education and Social Sciences : proceedings of the International Joint Conference on Arts and Humanities (IJCAH 2022), September 10-11, 2022, Surabaya, Indonesia / edited by Wulan Patria Saroinsong, Muhamad Nurul Ashar, Irena Maureen, Lina Purwaning Hartanti, Mita Anggaryani, Audrey Gabriella Titale Adres wydawniczy: London : Routledge, 2023 Opis fizyczny: S. 32-39 p-ISBN: 9781003366683 Uwagi: 10.1201/9781003366683 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 75.000 Adres url:
4/103
Autorzy: Khofidotur Rofiah, Joanna Kossewska, Nur Ika Sari Rakhmawati. Tytuł: Bridging the Gap : Teachers' Empathy and Attitude toward Inclusion in Indonesian Kindergartens Setting / Khofidotur Rofiah, Joanna Kossewska, Nur Ika Sari Rakhmawati ¬ródło: W: 41th IBIMA Conference 26-27 June 2023, Granada Spain / [editor Khalid S. Soliman] Adres wydawniczy: Granada : International Business Information Management, 2023 Opis fizyczny: S. 1207-1214 p-ISBN: 979-8-9867719-2-2 Uwagi: Konferencja z listy: International Business Information Management. Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000 Adres url:
5/103
Autorzy: Filip Nieradka, Joanna Kossewska. Tytuł: Camouflage, self-esteem, and gratitude in young adults with autism spectrum conditions in Poland / Filip Nieradka, Joanna Kossewska ¬ródło: International Journal of Special Education. - 2023, Vol. 38, nr 2, s. 188-198 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 100.000 p-ISSN: 0827-3383 Adres url: DOI:
6/103
Autorzy: Joanna Kossewska, Emilia Macałka, Gabriela Pocz±tek. Tytuł: Lost Pandemic Generation - Polish Graduates' Final Exam Stress Experience / Joanna Kosseska, Emilia Macałka, Gabriela Pocz±tek ¬ródło: W: 41th IBIMA Conference 26-27 June 2023, Granada Spain / [editor Khalid S. Soliman] Adres wydawniczy: Granada : International Business Information Management, 2023 Opis fizyczny: S. 1224-1232 p-ISBN: 979-8-9867719-2-2 Uwagi: Konferencja z listy: International Business Information Management. Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000 Adres url:
7/103
Autorzy: Joanna Kossewska, Karolina Bierlit, Vladimir Trajkovski. Tytuł: Personality, Anxiety, and Stress in Patients with Small Intestine Bacterial Overgrowth Syndrome : The Polish Preliminary Study / Joanna Kossewska, Karolina Bierlit, Vladimir Trajkovski ¬ródło: International Journal of Environmental Research and Public Health. - 2023, T. 20, nr 1, id. 93 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 p-ISSN: 1660-4601 Adres url: DOI:
8/103
Autorzy: Khofidotur Rofiah, Joanna Kossewska, Vivi Kurnia Herviani, Kieron Sheehy. Tytuł: Postawy nauczycieli wobec edukacji wł±czaj±cej : przegl±d systematyczny / Khofidotur Rofiah, Joanna Kossewska, Vivi Kurnia Herviani, Kieron Sheehy ¬ródło: Niepełnosprawno¶ć i Rehabilitacja. - 2023, Vol. 90, nr 2, s. 69-91 Uwagi: GICID: 01.3001.0053.8783. Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 1642-1981 Adres url:
9/103
Autorzy: Joanna Kossewska, Katarzyna Tomaszek, Emilia Macałka. Tytuł: Time Perspective Latent Profile Analysis and Its Meaning for School Burnout, Depression, and Family Acceptance in Adolescents / Joanna Kossewska, Katarzyna Tomaszek, Emilia Macałka ¬ródło: International Journal of Environmental Research and Public Health. - 2023, T. 20, nr 8, id. 5433 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 p-ISSN: 1660-4601 Adres url: DOI:
10/103
Autorzy: Joanna Kossewska. Tytuł: Zaburzenia ze spektrum autyzmu a regulacyjne znaczenie zrównoważonej perspektywy temporalnej / Joanna Kossewska ¬ródło: W: Osoby z autyzmem w ¶rodowisku społecznym - konteksty teoretyczne i praktyczne / redakcja naukowa Aneta Lew-Koralewicz Adres wydawniczy: Rzeszów : Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2023 Opis fizyczny: S. 13-31 p-ISBN: 978-83-8277-188-6 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Adres url:
11/103
Autorzy: Joanna Kossewska, Magdalena Milczarek. Tytuł: Camouflaging in Autism Spectrum Conditions in the Context of Self-Esteem Level / Joanna Kossewska, Magdalena Milczarek ¬ródło: Psychologia Rozwojowa. - 2022, T. 27, nr 2, s. 71-87 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 1895-6297 e-ISSN: 2084-3879 DOI:
12/103
Autorzy: Joanna Kossewska, Katarzyna Tomaszek, Emilia Macałka, Gabriela Pocz±tek. Tytuł: School Burnout and Depression Symptoms of Polish High School Graduates in the Context of COVID-19 Pandemic / Joanna Kossewska, Katarzyna Tomaszek, Emilia Macałka, Gabriela Pocz±tek ¬ródło: Psychologia Rozwojowa. - 2022, T. 27, nr 4, s. 85 - 99 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 1895-6297 e-ISSN: 2084-3879 DOI:
13/103
Autorzy: Emilia Macałka, Katarzyna Tomaszek, Joanna Kossewska. Tytuł: Students' Depression and School Burnout in the Context of Family Network Acceptance and Deviation from Balanced Time Perspective / Emilia Macałka, Katarzyna Tomaszek, Joanna Kossewska ¬ródło: Education Sciences. - 2022, Vol. 12, nr 3, s. 157 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 2227-7102 DOI:
14/103
Autorzy: Natalija Lisak egota, Ivana Lessner Litiaková, Jasmina Stoić, Joanna Kossewska, Jasmina Troshanska, Ana Petkovska Nikolovska, Tamara Cierpiałowska, David Preece. Tytuł: Teacher education and confidence regarding autism of specialist primary school teachers / Natalija Lisak egota, I. Lessner Litiaková, J. Stoić, Joanna Kossewska, J. Troshanska, A. Petkovska Nikolovska, Tamara Cierpiałowska, D. Preece ¬ródło: European Journal of Special Needs Education. - 2022, Vol. 37, nr 1, s. 14-27 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 0885-6257 e-ISSN: 1469-591X DOI:
15/103
Autorzy: Joanna Kossewska. Tytuł: Temporalna perspektywa w kontek¶cie zaburzeń ze spektrum autyzmu / Joanna Kossewska ¬ródło: W: Poszukiwanie dróg zagubionych w rzeczywisto¶ci : księga pamięci po¶więcona Profesorowi Tadeuszowi Gałkowskiemu / redakcja naukowa Ewa Pisula, Jacek J. Błeszyński, Dorota Podgórska-Jachnik Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe SCHOLAR, 2022 Opis fizyczny: S. 234-248 p-ISBN: 978-83-66849-66-2 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Adres url:
16/103
Autorzy: Emilia Macałka, Katarzyna Tomaszek, Joanna Kossewska. Tytuł: Wypalenie szkolne jako mediator relacji między perspektyw± temporaln± a nasileniem depresji u adolescentów / Emilia Macałka, Katarzyna Tomaszek, Joanna Kossewska ¬ródło: Resocjalizacja Polska. - 2022, nr 24, s. 305-325 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 100.000 p-ISSN: 2081-3767 e-ISSN: 2392-2656 Adres url: DOI:
17/103
Autorzy: Małgorzata Płoszaj, Joanna Kossewska. Tytuł: Efektywno¶ć terapii poznawczo-behawioralnej - modyfikacja poziomu lęku i samooceny u rodziców dzieci z ASD / Małgorzata Płoszaj, Joanna Kossewska ¬ródło: Wychowanie w Rodzinie. - 2021, T. 25, nr 2, s. 257-272 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 2082-9019 Adres url: DOI:
18/103
Autorzy: Khofidotur Rofiah, Joanna Kossewska, Muhammad Nurul Ashar. Tytuł: The Implementation of CBT to Reduce Hyperactive Behaviors among Adolescents with ADHD / Khofidotur Rofiah, Joanna Kossewska, Muhammad Nurul Ashar ¬ródło: International Journal of Online and Biomedical Engineering. - 2021, Vol. 17, nr 2, s. 165-176 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 e-ISSN: 2626-8493 DOI:
19/103
Autorzy: Joanna Kossewska, Anna Bombińska-Domżał, Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Ko¶ciółek, Sylwia Niemiec, Małgorzata Płoszaj, David Preece. Tytuł: Towards inclusive education of children with Autism Spectrum Disorder : The impact of teachers' autism-specific professional development on their confidence in their professional competences / Joanna Kossewska, Anna Bombińska-Domżał, Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Ko¶ciółek, Sylwia Niemiec, Małgorzata Płoszaj, David R. Preece ¬ródło: International Journal of Special Education. - 2021, Vol. 36, nr 2, s. 27-35 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 0827-3383 DOI:
20/103
Autorzy: Joanna Kossewska, Joanna Kłosowska. Tytuł: Acceptance of Robot-Mediated Teaching and Therapy for Children With Atypical Development by Polish Professionals / Joanna Kossewska, Joanna Kłosowska ¬ródło: Journal of Policy and Practice in Intellectual Disabilities. - 2020, Vo. 17, iss. 1, s. 21-30 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 1741-1130 DOI:
21/103
Autorzy: Joanna Kossewska. Tytuł: Bringing up a child with autism : parental stress and burnout syndrome in a time perspective context / Joanna Kossewska ¬ródło: Wychowanie w Rodzinie. - 2020, T. 23, nr 2, s. 169-195 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 2082-9019 Adres url: DOI:
22/103
Autorzy: Joanna Kossewska. Tytuł: Międzynarodowa konferencja naukowa Focus on Autism in Inclusive Education / Joanna Kossewska ¬ródło: Commentarii Academici. - 2020, nr 14, s. 10-11 Typ publikacji: PV Język publikacji: POL p-ISSN: 2545-0824 Adres url:
23/103
Autorzy: Anna Bombińska-Domżał, Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Ko¶ciółek, Sylwia Niemiec, Joanna Kossewska. Tytuł: Szkoła inkluzyjna jako przestrzeń (nie)przyjazna sensorycznie dla uczniów z zburzeniami ze spektrum autyzmu w opinii nauczycieli szkół inkluzyjnych / Anna Bombińska-Domżał, Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Ko¶ciółek, Sylwia Niemiec, Joanna Kossewska ¬ródło: Edukacja. - 2020, nr 2, s. 10-28 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 0239-6858 DOI:
24/103
Autorzy: Joanna Kossewska, Elina Aliieva. Tytuł: Teachers' Professional Training Needs and Incoherent Knowledge on Autism Spectrum Disorder : A Pilot Study Within the Central Europe Context / Joanna Kossewska, Elina Aliieva ¬ródło: Edukacja. - 2020, nr 2, s. 29-42 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 0239-6858 DOI:
25/103
Autorzy: Jasmina Troshanska, Ana Petkovska Nikolovska, Ivana Lessner Litiaková, Jasmina Stoić, Natalija Lisak, Joanna Kossewska, Tamara Cierpiałowska, Anna Bombińska-Domżał, Elżbieta Lubińska-Ko¶ciółek, Sylwia Niemiec, Małgorzata Płoszaj, David Preece. Tytuł: Developing training for teachers to support the inclusion in education of pupils with autism spectrum disorder in Eastern Europe and the Balkans / Jasmina Troshanska, Ana Petkovska Nikolovska, Ivana Lessner Listiakova, Jasmina Stoić, Natalija Lisak, Joanna Kossewska, Tamara Cierpałowska, Anna Bombińska-Domżał, Elżbieta Lubińska-Ko¶ciółek, Sylwia Niemiec, Małgorzata Płoszaj and David Preece ¬ródło: W: Meģunarodne naúno stručna konferencija 70 godini organizirana êdukacija, rehabilitacuja i vrabotuvan~31è na licata so poprečenost vo republika seerna makedonija : zbornik na trudovi 16-18 maj 2019 Bitola Adres wydawniczy: Bitola : s.n., 2019 Opis fizyczny: S. 52-58 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000
26/103
Autorzy: Joanna Kossewska, Katarzyna Kowalska, Łukasz Krzywoszański. Tytuł: Przegl±d badań nad deficytami w rozwoju teorii umysłu u dzieci z FASD / Joanna Kosswska, Katarzyna Kowalska, Łukasz Krzywoszański ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Psychologica. - 2019, z. 12, s. 117-137 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 p-ISSN: 2084-5596 e-ISSN: 2450-1271 DOI:
27/103
Autorzy: Joanna Kossewska, David Preece, Natalija Lisak, Anna Bombińska-Domżał, Tamara Cierpiałowska, Ivana Lessner Litiaková, Elżbieta Lubińska-Ko¶ciółek, Sylwia Niemiec, Małgorzata Płoszaj, Jasmina Stoić, Jasmina Troshanska. Tytuł: Training needs in the field of autism by contemporary polish teachers in the context of international asd-east project / Joanna Monika Kossewska, David Preece, Natalija Lisak, Anna Bombińska-Domżał, Tamara Cierpiałowska, Ivana Lessner Litiaková, Elżbieta Lubińska-Ko¶ciółek, Sylwia Niemiec, Małgorzata Płoszaj, Jasmina Stoić, Jasmina Troshanska ¬ródło: Social Welfare Interdisciplinary Approach. - 2019, Vol. 9, nr 1, s. 82-92 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 Inne bazy podaj±ce opis:
Web of Science
p-ISSN: 2029-7424 e-ISSN: 2424-3876 DOI:
28/103
Autorzy: Joanna Kossewska, Małgorzata Sowa. Tytuł: Wspomaganie rozwoju osób z ASD w kontek¶cie technologicznym i relacyjnym / Joanna Kosewska, Małgorzata Sowa Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego : Wydawnictwo JAK, 2019 Opis fizyczny: 121 s. p-ISBN: 978-83-8084-307-3 p-ISBN: 978-83-64506-45-1 Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 120.000
29/103
Autorzy: Joanna Kossewska, Katarzyna Sarlej. Tytuł: Knowledge about autism by Polish future psychologists / Joanna Kossewska, Katarzyna Sarlej ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Psychologica. - 2018, z. 11, s. 190-207 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 6.000 p-ISSN: 2084-5596 e-ISSN: 2450-1271 Adres url: DOI:
30/103
Autorzy: Ying Hua Peng, Ming Liang Wang, Norbert Michael Mayer, Yu-Fen Peng, Joanna Kossewska. Tytuł: Music play using a vibraphone with a humanoid robot as interaction rraining for autistic children / Ying Hua Peng, Ming Liang Wang, Norbert Michael Mayer, Yu-Fen Peng, Joanna Kossewska ¬ródło: International Journal of Automation and Smart Technology. - 2018, Vol. 8, no 1, s. 29-34 Uwagi: Publikacja indeksowana w bazie Scopus. Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 15.000 e-ISSN: 2223-9726 Liczba arkuszy: 0,6 Adres url: DOI:
31/103
Autorzy: Aneta Bryniarska, Joanna Kossewska. Tytuł: Adults with HF-ASD in loving relationships : a research report / Aneta Bryniarska, Joanna Kossewska ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Psychologica. - 2017, z. 10, s. 69-78 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 6.000 p-ISSN: 2084-5596 e-ISSN: 2450-1271 Adres url: DOI:
32/103
Autorzy: Remigiusz Kijak, Tamara Cierpiałowska, Joanna Kossewska. Tytuł: Expression of inclusive education : Polish case / Remigiusz Kijak, Tamara Cierpiałowska, Joanna Kossewska ¬ródło: W: Inclusion in socio-educational frames : inclusive school cases in four european countries / edited by Alvyra Galkienė Adres wydawniczy: Vilnius : Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2017 Opis fizyczny: S. 396-399 p-ISBN: 978-609-471-100-8 e-ISBN: 978-609-471-099-5 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,23 Adres url:
33/103
Autorzy: Remigiusz Kijak, Tamara Cierpiałowska, Joanna Kossewska. Tytuł: Legal Basis of Inclusive Education in Poland / Remigiusz Kijak, Tamara Cierpiałowska, Joanna Kossewska ¬ródło: W: Inclusion in socio-educational frames : inclusive school cases in four european countries / edited by Alvyra Galkienė Adres wydawniczy: Vilnius : Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2017 Opis fizyczny: S. 81-92 p-ISBN: 978-609-471-100-8 e-ISBN: 978-609-471-099-5 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,87 Adres url:
34/103
Autorzy: Joanna Kossewska. Tytuł: Perspektywa temporalna a zasoby osobowe głuchy / głuchy w fazie wyłaniaj±cej się dorosło¶ci / Joanna Kossewska ¬ródło: W: Edukacja niesłysz±cych : wczoraj, dzi¶ i jutro / redakcja naukowa Elżbieta WoĽnicka Adres wydawniczy: ŁódĽ : Wydawnictwo Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej, 2017 Opis fizyczny: s. 157-191 p-ISBN: 978-83-7405-655-7 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 1,6
35/103
Autorzy: Joanna Kossewska. Tytuł: Specyfika rozwoju procesów emocjonalnych u dzieci z uszkodzonym słuchem / Joanna Kossewska ¬ródło: W: Emocje dzieci i młodzieży z trudno¶ciami w rozwoju i zachowaniu / redakcja naukowa Barbara Winczura Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2017 Opis fizyczny: S. 217-236 p-ISBN: 978-83-8095-197-6 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 1 [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]
36/103
Autorzy: Joanna Kossewska. Tytuł: Temporalny aspekt funkcjonowania osoby z autystycznym spektrum zaburzeń / Joanna Kossewska ¬ródło: W: Wsparcie młodzieży i dorosłych z zaburzeniami ze spektrum autyzmu : teoria i praktyka / redakcja naukowa Katarzyna Patyk, Maria Panasiuk Adres wydawniczy: Sopot : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2017 Opis fizyczny: S. 101-120 p-ISBN: 978-83-7489-702-0 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 1,1
37/103
Autorzy: Remigiusz Kijak, Tamara Cierpiałowska, Joanna Kossewska. Tytuł: Theoretical grounds of integrated and inclusive education in Poland / Remigiusz Kijak, Tamara Cierpiałowska, Joanna Kossewska ¬ródło: W: Inclusion in socio-educational frames : inclusive school cases in four european countries / edited by Alvyra Galkienė Adres wydawniczy: Vilnius : Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2017 Opis fizyczny: S. 171-191 p-ISBN: 978-609-471-100-8 e-ISBN: 978-609-471-099-5 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 1,5 Adres url:
38/103
Autorzy: Joanna Kossewska, Agata Wojciechowska. Tytuł: Wypalenie sił a perspektywa temporalna u rodziców dzieci z zaburzeniami rozwoju / Joanna Kossewska ¬ródło: Psychologia Wychowawcza. - 2017, nr 12, s. 183-202 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 7.000 p-ISSN: 0033-2860 Adres url: DOI:
39/103
Autorzy: Joanna Kossewska. Tytuł: Empowerment dla dzieci rodziców ze stanami ze spektrum autyzmu (ASC) / Joanna Kossewska ¬ródło: W: Empowerment : czyli dodawanie siły w praktyce psychologicznej / redakcja naukowa Agnieszka Hennel-Brzozowska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo "Scriptum", 2016 Opis fizyczny: S. 159-180 p-ISBN: 978-83-65432-36-0 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 1,2
40/103
Autorzy: Joanna Kossewska, Urszula Tokarska. Tytuł: Katedra Psychologii / Joanna Kossewska, Urszula Tokarska ¬ródło: W: Wyższa Szkoła Pedagogiczna, Akademia Pedagogiczna, Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie 1996-2016 : [praca zbiorowa] / [pod redakcj± naukow± Katarzyny Dormus, Ryszarda ¦lęczki i Justyny Wojniak] Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2016 Opis fizyczny: S. 196-202 p-ISBN: 978-83-7271-986-7 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Liczba arkuszy: 0,42 [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]
41/103
Autorzy: Anna Bombińska-Domżał, Joanna Kossewska. Tytuł: Nieprzewidywalny mózg i nieprzewidywalny ¶wiat - zaburzenia ze spektrum autyzmu w ujęciu neuronauk a możliwo¶ci terapii / Anna Bombińska-Domżał, Joanna Kossewska ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2016, z. 7, s. 87-104 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 p-ISSN: 2299-2103 e-ISSN: 2392-3210
42/103
Autorzy: Joanna Kossewska. Tytuł: Progress towards temporal processes understanding in Autism Spectrum / Joanna Kossewska ¬ródło: W: Applied psychology of time / edited by Urszula Tokarska Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2016 Opis fizyczny: S. 233-250 p-ISBN: 978-83-01-18458-2 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 1,4
43/103
Autorzy: Joanna Kossewska. Tytuł: Roboty w terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu / Joanna Kossewska ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Psychologica. - 2016, z. 9, s. 176-194 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 6.000 p-ISSN: 2084-5596 e-ISSN: 2450-1271
44/103
Autorzy: Joanna Kossewska. Tytuł: Sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji Naukowej Assistive Technology to Support Human Development, Kraków, 23 wrze¶nia 2015 / Joanna Kossewska ¬ródło: Psychologia Rozwojowa. - 2016, T. 21, nr 3, s. 107-113 Typ publikacji: PV Język publikacji: POL p-ISSN: 1895-6297 e-ISSN: 2084-3879 Adres url:
45/103
Autorzy: Joanna Kossewska. Tytuł: Studies on deafness in an ecological system context / Joanna Kossewska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Jak, 2016 Opis fizyczny: 170 s. p-ISBN: 978-83-64506-44-4 Typ publikacji: PM Punktacja MNiSW: 25.000 Liczba arkuszy: 10,5
46/103
Autorzy: Alina Sędzimir, Joanna Kossewska. Tytuł: Time perspective in supporting the development of people with Asperger syndrome / Alina Sędzimir, Joanna Kossewska ¬ródło: W: Applied psychology of time / edited by Urszula Tokarska Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2016 Opis fizyczny: S. 251-270 p-ISBN: 978-83-01-18458-2 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 1,4
47/103
Autorzy: Joanna Kossewska. Tytuł: Temporal orientation as a core element of world representation in Polish Deaf adolescents / Joanna Kossewska ¬ródło: Psychology Research. - 2015, Vol. 5, nr 4, s. 232-237 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG p-ISSN: 2159-5542 e-ISSN: 2159-5550 DOI:
48/103
Autorzy: Joanna Kossewska. Tytuł: Vocational education - new generation teaching material for people with ASD / Joanna Kossewska ¬ródło: Social Welfare Interdisciplinary Approach. - 2015, nr 5, s. 101-109 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 p-ISSN: 2029-7424 e-ISSN: 2029-7424 Liczba arkuszy: 0,5 Adres url:
49/103
Autorzy: Joanna Kossewska. Tytuł: Agresja u dzieci w kontek¶cie umiejętno¶ci metalizowania / Joanna Kossewska ¬ródło: Edukacja. - 2014, nr 2, s. 51-66 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 10.000 p-ISSN: 0239-6858
50/103
Autorzy: Joanna Kossewska. Tytuł: Osoba ze stanami ze spektrum autyzmu : możliwo¶ci aktywnego życia / red. nauk. Joanna Kossewska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Jak, 2014 Opis fizyczny: 230 s. p-ISBN: 978-83-64-50607-9 Typ publikacji: PRK Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]
51/103
Autorzy: Joanna Kossewska. Tytuł: Przygotowanie osób z autyzmem do pracy zawodowej : opracowanie programu kształtuj±cego kompetencje zawodowe w ramach projektu VESTA / Joanna Kossewska ¬ródło: W: Osoba ze stanami ze spektrum autyzmu : możliwo¶ci aktywnego życia / redakcja naukowa Joanna Kossewska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Jak, 2014 Opis fizyczny: S. 205-244 p-ISBN: 978-83-64506-07-9 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]
52/103
Autorzy: Joanna Kossewska. Tytuł: Internal world representation in adolescents in the context of normal and abnormal development / Joanna Kossewska ¬ródło: E-Pedagogium. - 2013, nr 2, s. 18-29 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG p-ISSN: 1213-7758 e-ISSN: 1213-7499 Adres url:
53/103
Autorzy: Joanna Kossewska. Tytuł: Parents' subjective perception of the development of deaf children's theory of mind / Joanna Kossewska ¬ródło: W: Chosen topics of supporting persons with a disability / ed. by Jolanta Baran, Tamara Cierpiałowska, Katarzyna Plutecka Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2013 Opis fizyczny: S. 143-166 p-ISBN: 978-83-7850-301-9 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]
54/103
Autorzy: Joanna Kossewska. Tytuł: Time in the context of deafness / Joanna Kossewska ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Psychologica. - 2013, Special Issue 6, s. 142-156 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 4.000 p-ISSN: 2084-5596
55/103
Autorzy: Joanna Kossewska. Tytuł: Value priorities in hearing-impaired adolescents / Joanna Kossewska [et al.] ¬ródło: Psychologia Rozwojowa. - 2013, T. 18, nr 3, s. 23-36 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 7.000 p-ISSN: 1895-6297
56/103
Autorzy: Joanna Kossewska. Tytuł: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Psychologica. Z. 5 / [red. nacz. Joanna Kossewska] Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2012 Opis fizyczny: 141 s. Uwagi: Ogólnego zbioru nr 123. Typ publikacji: PRP Język publikacji: POL
57/103
Autorzy: Ingrida Baranauskienė, Joanna Kossewska. Tytuł: Holistic approach to the vocational counselling of students with special educational needs / Ingrida Baranuskienė [et al., w tym Joanna Kossewska] ¬ródło: Social Welfare Interdisciplinary Approach. - 2012, nr 1, s. 108-122 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 4.000 p-ISSN: 2029-7424 e-ISSN: 2029-7424 Adres url:
58/103
Autorzy: Joanna Kossewska. Tytuł: Internal world representation in adolescents in the context of normal and abnormal development / Joanna Kossewska ¬ródło: Journal of Exceptional People. - 2012, Vol. 1, nr 2, s. 95-106 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 4.000 p-ISSN: 1805-4978 e-ISSN: 1805-4986 Adres url:
59/103
Autorzy: Joanna Kossewska. Tytuł: Językowe i kulturowe wyznaczniki rozwoju teorii umysłu u dzieci głuchych / Joanna Kossewska ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Psychologica. - 2012, Z. 5, s. 67-84 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL
60/103
Autorzy: Joanna Kossewska. Tytuł: Realizacja projektu "Creation of the Ideal Model of Vocational Counselling for Children and Youth with Special Educational Needs" / Joanna Kossewska ¬ródło: W: Strategie promocji zatrudnienia osób z zaburzeniami psychicznymi / pod red.: Agnieszki Gawor i Łukasza Boreckiego Adres wydawniczy: Opole : Top Media House, 2012 Opis fizyczny: S. 175-197 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 4.000 Adres url:
61/103
Autorzy: Joanna Kossewska. Tytuł: Sprawozdanie z Międzynarodowego Sympozjum Vocational counselling in the context of education practice in Poland / Joanna Kossewska ¬ródło: Psychologia Rozwojowa. - 2012, T. 17, nr 1, s. 127-130 Typ publikacji: PV Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 8.000 p-ISSN: 1895-6297 e-ISSN: 2084-3879
62/103
Autorzy: Joanna Kossewska. Tytuł: Sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji Vocational Counselling of Pupils with Special Educational Needs (SEN): Experience of the European Union Countries, Šiauliai, Litwa, 31 maja 2012 / Joanna Kossewska ¬ródło: Psychologia Rozwojowa. - 2012, T. 17, nr 4, s. 105-110 Typ publikacji: PV Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 8.000 p-ISSN: 1895-6297 e-ISSN: 2084-3879
63/103
Autorzy: Joanna Kossewska. Tytuł: Vocational counselling for children and youth with special educational needs : parameters of the ideal model : scientific study / ed. Ingrida Baranauskiene, Joanna Kossewska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2012 Opis fizyczny: 399, [1] s. Typ publikacji: PM Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000
64/103
Autorzy: Joanna Kossewska, Remigiusz Kijak. Tytuł: Vocational education & counselling for people with special educational needs in Poland / Joanna Kossewska, Remigiusz J. Kijak ¬ródło: W: Vocational counselling for children & youth with special eductaional needs : parameters of the ideal model : scientific study / ed. Ingrida Baranauskiene, Joanna Kossewska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2012 Opis fizyczny: S. 207-261 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000
65/103
Autorzy: Joanna Kossewska. Tytuł: Wczesnorozwojowe wyznaczniki teorii umysłu w kontek¶cie głuchoty / Joanna Kossewska ¬ródło: Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych. - 2012, T. 65, s. 105-124 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000
66/103
Autorzy: Joanna Kossewska. Tytuł: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Psychologica. Z. 4 / [ed. Joanna Kossewska] Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2011 Opis fizyczny: 192 s. Uwagi: Ogólnego zbioru nr 98. Typ publikacji: PRP Język publikacji: POL
67/103
Autorzy: Joanna Kossewska. Tytuł: The role of family in deaf children's theory of mind development / Joanna Kossewska ¬ródło: E-Pedagogium. - 2011, nr 2, s. 18-37 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG p-ISSN: 1213-7758 e-ISSN: 1213-7499 Adres url:
68/103
Autorzy: Joanna Kossewska. Tytuł: The value system in deaf Polish adolescents / Joanna Kossewska ¬ródło: Journal of Special Education and Rehabilitation. - 2011, Vol. 12, iss. 3-4, s. 59-76 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 4.000 Adres url:
69/103
Autorzy: Joanna Kossewska. Tytuł: Theory of mind development in the context of the social cognition of deaf people / Joanna Kossewska ¬ródło: Baltic Journal of Special Education. - 2011, nr 24, s. 63-90 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 4.000 p-ISSN: 1392-5369
70/103
Autorzy: Joanna Kossewska. Tytuł: Theory of Mind in deaf children in the context of inclusive education / Joanna Kossewska ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Psychologica. - 2011, Z. 4, s. 8-21 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG
71/103
Autorzy: Joanna Kossewska. Tytuł: Theory of mind development in hearing impaired children / Joanna Kossewska ¬ródło: E-Pedagogium. - 2010, [Nr] 1, s. 63-81 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG
72/103
Autorzy: Joanna Kossewska. Tytuł: Theory of mind development in hearing impaired children / Joanna Kossewska ¬ródło: E-Pedagogium. - 2010, [Nr] 2, mimořádné čislo, s. 440-460 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG
73/103
Autorzy: Joanna Kossewska. Tytuł: Factors of interpersonal aggression prevention in Polish adolescents : personality and system of values / Joanna Kossewska ¬ródło: Baltic Journal of Special Education. - 2009, Nr 1, s. 35-54 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 4.000 Adres url:
74/103
Autorzy: Joanna Kossewska. Tytuł: Kompleksowe wspomaganie rozwoju uczniów z autyzmem i zaburzeniami pokrewnymi / redakcja naukowa Joanna Kossewska Adres wydawniczy: Kraków : Impuls, 2009 Opis fizyczny: 261, [3] s. Typ publikacji: PRK Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000
75/103
Autorzy: Joanna Kossewska. Tytuł: Sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji Naukowej "Rain Man jest w¶ród nas" : współczesne formy pomocy osobom z autyzmem w ujęciu systemowym, 27-29.11.2008, Kraków / Joanna Kossewska ¬ródło: Psychologia Rozwojowa. - 2009, nr 1, s. 83-88 Typ publikacji: PV Język publikacji: POL
76/103
Autorzy: Joanna Kossewska. Tytuł: Trening w zakresie teorii umysłu / Joanna Kossewska ¬ródło: W: Kompleksowe wspomaganie rozwoju uczniów z autyzmem i zaburzeniami pokrewnymi / redakcja naukowa Joanna Kossewska Adres wydawniczy: Kraków : Impuls, 2009 Opis fizyczny: S. 107-118 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000
77/103
Autorzy: Joanna Kossewska. Tytuł: Agresja interpersonalna a zasoby osobowe u gimnazjalistów / Joanna Kossewska ¬ródło: W: Zdrowie, stres, choroba w wymiarze psychologicznym / pod red. nauk. Heleny Wrony-Polańskiej Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2008 Opis fizyczny: S. 145-160 Typ publikacji: PRK Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000
78/103
Autorzy: Helena Wrona-Polańska, Joanna Kossewska. Tytuł: Annales Academiae Paedagogicae Cracoviensis. Studia Psychologica. Z. 3 / Akademia Pedagogiczna ; pod red. Heleny Wrony-Polańskiej, Joanny Kossewskiej Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe AP, 2008 Opis fizyczny: 179, [4] s. Uwagi: Ogólnego zbioru nr 55. Typ publikacji: PRP Język publikacji: ENG
79/103
Autorzy: Joanna Kossewska. Tytuł: Personal identity in deaf adolescents / Joanna Kossewska ¬ródło: Journal of Special Education and Rehabilitation. - 2008, Vol. 1-2, s. 67-76 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 4.000
80/103
Autorzy: Joanna Kossewska. Tytuł: Psychosocial development of children with Treacher Collins Syndrome / Joanna Kossewska ¬ródło: Annales Academiae Paedagogicae Cracoviensis. Studia Psychologica. - 2008, Z. 3, s. 53-69 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG
81/103
Autorzy: Joanna Kossewska. Tytuł: University freshmen : potential stressors and coping strategies in the context of political transformartion / Joanna Kossewska ¬ródło: W: Dalla scuola all'universit?: una scelta di vita : teorie e metodi, ricerche e percorsi, progetto "Attivazione di un sistema tutorial" / a cura di Filippo Petruccelii, Valeria Verrastro e Barbara D'Amario Adres wydawniczy: Milano : FrancoAngeli, 2008 Opis fizyczny: S. 110-122 Seria: (Psicologia ; 1225) Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 7.000
82/103
Autorzy: Joanna Kossewska. Tytuł: Uszkodzenie słuchu a my¶lenie o my¶leniu innych osób / Joanna Kossewska ¬ródło: W: Utajone funkcje umysłu / red. Szymon Wróbel Adres wydawniczy: Poznań ; Kalisz : Uniwersytet im. Adama Mickiewicza. Wydział Pedagogiczno-Artystyczny UAM, 2008 Opis fizyczny: S. 151-170 Seria: (Wokół Kompetencji) Uwagi: Artyuł z konferencji, która odbyła się w dn. 27-28 wrze¶nia 2007 r. w Jarocinie. Typ publikacji: PRR Język publikacji: POL
83/103
Autorzy: Joanna Kossewska. Tytuł: Stres i sposoby radzenia sobie u młodzieży studiuj±cej z perspektywy zmiany społecznej / Joanna Kossewska ¬ródło: Annales Academiae Paedagogicae Cracoviensis. Studia Psychologica. - 2007, Z. 2, s. 17-45 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL
84/103
Autorzy: Joanna Kossewska. Tytuł: The concept of values and hearing impairment / Joanna Kossewska ¬ródło: Baltic Journal of Special Education. - 2007, Nr 2, s. 30-39 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Adres url:
85/103
Autorzy: Joanna Kossewska. Tytuł: Aggression and social skills in Polish students of lower secondary schools / Joanna Kossewska ¬ródło: Baltic Journal of Special Education. - 2006, Nr 2, s. 64-73 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Adres url:
86/103
Autorzy: Joanna Kossewska. Tytuł: Looking for predictors of attitudes towards mainstreaming of exeptional children / Joanna Kossewska ¬ródło: Baltic Journal of Special Education. - 2006, Nr 1, s. 67-75 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Adres url:
87/103
Autorzy: Maria Kli¶, Joanna Kossewska, Wojciech Czajkowski. Tytuł: Studies on communication and coping with stress / Maria Kli¶, Joanna Kossewska, Wojciech Czajkowski Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe AP, 2006 Opis fizyczny: 166, [2] s. Seria: (Prace Monograficzne / Akademia Pedagogiczna ; nr 445) Typ publikacji: ZK Język publikacji: ENG Adres url:
88/103
Autorzy: Francesc Cuxart, Elżbieta Blok, Joanna Kossewska. Tytuł: Autyzm - pomiędzy praktyk± kliniczn± a teori± / Francesc Cuxart ; tł. Elżbieta Blok ; konsultacja nauk. Joanna Kossewska ¬ródło: Konspekt. - 2004, nr 18, s. 22-25 Typ publikacji: PV Język publikacji: POL Adres url:
89/103
Autorzy: Joanna Kossewska, Alina Perzanowska. Tytuł: Dzieci staj± się dorosłe - farmy dla osób z autyzmem / Joanna Kossewska, Alina Perzanowska ¬ródło: Konspekt. - 2004, nr 18, s. 26-30 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Adres url:
90/103
Autorzy: Joanna Kossewska. Tytuł: Jako¶ć życia w autyzmie - problemy etyczne, prawne i psychologiczne / Joanna Kossewska ¬ródło: Konspekt. - 2004, nr 20, s. 65-66 Typ publikacji: PV Język publikacji: POL Adres url:
91/103
Autorzy: Joanna Kossewska. Tytuł: Pomoc rodzinie z dzieckiem autystycznym : E-learning dla rodziców i wychowawców / Joanna Kossewska ¬ródło: Konspekt. - 2004, nr 18, s. 18-21 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Adres url:
92/103
Autorzy: Joanna Kossewska. Tytuł: Psychospołeczna sytuacja dziecka chorego na padaczkę w klasie szkolnej / Joanna Kossewska ¬ródło: W: Dziecko w szkole - poczucie bezpieczeństwa, poszanowanie godno¶ci : konferencja naukowa, Poznań, 20 marca 2004 / [red. materiałów Iwona Zaporowska-Stachowiak, Stefan Jaskuła] Adres wydawniczy: Poznań : Wydawnictwo Stowarzyszenia Rodziców i Przyjaciół Dzieci Niesłysz±cych "Rodzice Rodzicom", 2004 Opis fizyczny: S. 103-112 Typ publikacji: PRR Język publikacji: POL
93/103
Autorzy: Joanna Kossewska. Tytuł: Wybitne zdolno¶ci ogólne ; Uzdolnienia muzyczne / Joanna Kossewska ¬ródło: W: Podstawy psychologii : podręcznik dla studentów kierunków nauczycielskich / pod red. Władysławy Pileckiej, Grażyny Rudkowskiej i Leszka Wrony Wydanie: Wyd. 2 popr. i poszerz. Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2004 Opis fizyczny: S. 302-309, 319-323 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
94/103
Praca recenzowana: Marzenia senne dzieci / Barbara Szmigielska. - Wrocław, 2002 Autorzy: Joanna Kossewska. ¬ródło: Psychologia Rozwojowa Opis fizyczny: 2003, T. 8, nr 5, s. 113-117 Typ publikacji: PRC Język publikacji: POL
95/103
Autorzy: Joanna Kossewska. Tytuł: Podnoszenie jako¶ci życia osób z autyzmem a wykorzystanie technologii informacyjnej / Joanna Kossewska ¬ródło: W: W poszukiwaniu nowych sposobów wyja¶niania rozwoju : od klasycznych do nowych propozycji : XII Ogólnopolska Konferencja Psychologii Rozwojowej : Kraków, 5-8 czerwca, 2003 / [kom. programowy Maria Kielar-Turska et al.] Adres wydawniczy: Kraków : Sekcja Psychologii Rozwojowej PTP : Instytut Psychologii UJ, 2003 Opis fizyczny: S. 79-80 Typ publikacji: PRA Język publikacji: POL
96/103
Autorzy: Joanna Kossewska. Tytuł: Projekt On-line Trainautism / Joanna Kossewska ¬ródło: Konspekt. - 2003, nr 14/15, s. 106 Typ publikacji: PV Język publikacji: POL Adres url:
97/103
Autorzy: Joanna Kossewska. Tytuł: Społeczeństwo wobec osób niepełnosprawnych - postawy i ich determinanty / Joanna Kossewska ¬ródło: Annales Academiae Paedagogicae Cracoviensis. Studia Psychologica. - 2003, Z. 1, s. 39-59 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Pedagogiczna Biblioteka Cyfrowa: Repozytorium UP:
98/103
Autorzy: Joanna Kossewska. Tytuł: Współczesne modele integracji szkolnej dzieci niepełnosprawnych / Joanna Kossewska ¬ródło: Annales Academiae Paedagogicae Cracoviensis. Studia Psychologica. - 2003, Z. 1, s. 61-78 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Pedagogiczna Biblioteka Cyfrowa: Repozytorium UP:
99/103
Autorzy: Joanna Kossewska. Tytuł: Wyznaczniki prointegracyjnych postaw nauczycieli / Joanna Kossewska ¬ródło: W: Nauki pedagogiczne w teorii i praktyce edukacyjnej. T. 1 / pod red. Józefa KuĽmy i Janusza Morbitzera Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe AP, 2003 Opis fizyczny: S. 171-178 Typ publikacji: PRR Język publikacji: POL
100/103
Autorzy: Joanna Kossewska. Tytuł: Interpsychiczne i intrapsychiczne uwarunkowania postaw nauczycieli wobec integracji szkolnej dzieci niepełnosprawnych / Joanna Kossewska ¬ródło: W: Osoba, edukacja, dialog. T. 2 / pod red. Marii Ledzińskiej, Grażyny Rudkowskiej, Leszka Wrony Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2002 Opis fizyczny: S. 92-100 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
101/103
Autorzy: Joanna Kossewska. Tytuł: Postawy wobec integracji szkolnej dzieci niepełnosprawnych wyznacznikiem prozdrowotnej orientacji nauczyciela / Joanna Kossewska ¬ródło: W: Nauczyciel w edukacji zdrowotnej. T. 1 : ogólnopolska konferencja naukowa, AWF Kraków 27-28 maja 1999 / pod red. Weroniki Wrony-Wolny, Bożeny Makowskiej i Bożeny Jawień Adres wydawniczy: Kraków : Akademia Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie, 2002 Opis fizyczny: S. 191-198 Seria: (Zeszyty Naukowe / Akademia Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie ; nr 86) Typ publikacji: PRR Język publikacji: POL
102/103
Autorzy: Tadeusz Gałkowski, Joanna Kossewska. Tytuł: Autyzm wyzwaniem naszych czasów / pod red. Tadeusza Gałkowskiego i Joanny Kossewskiej Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2000 Opis fizyczny: 238 s. Typ publikacji: PRK Język publikacji: POL Repozytorium UP:
103/103
Autorzy: Joanna Kossewska. Tytuł: V Europejski Tydzień Autyzmu / Joanna Kossewska ¬ródło: Impuls Krakowski. - 2001, nr 9(27), s. 16-20 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL